Login

Cum funcționează?

Ce beneficii îți aduce aplicația Ality?

Aplicația Ality este o platformă unică în România de smart event management, care îți pune la dispoziție o gamă variată de modele de invitații digitale. În plus, planificarea întregului eveniment devine mult mai ușoară prin intermediul acestei aplicații.
  • Modelele de invitații: Nuntă, Botez, Aniversare, Nuntă și Botez, Cununie civilă, Mot, Turta.
  • Orice model de invitație poate fi personalizat, este foarte ușor de distribuit și reprezintă o alternativă mult mai accesibilă decât varianta tradițională printată.
  • Prin intermediul acestei aplicații, ești scutit de efortul de a suna fiecare invitat separat pentru a confirma prezența, deoarece vei primi notificări în timp real cu privire la răspunsurile primite prin intermediul invitațiilor digitale.
  • Există o secțiune „SAVE THE DATE” pe care o poți utiliza pentru a trimite acest anunț dacă ai ajuns la acest stadiu în aplicație.
  • Datorită acestor răspunsuri, poți folosi secțiunea „ASEAZĂ INVITAȚII LA MESE„. Dacă ai un hostess la eveniment, poți invita să efectueze check-inul în timp real și astfel nu vor avea nevoie de listele acelea printate si greu de folosit. Prin intermediul unui simplu “search” în lista de invitați, vei putea gasi persoana si sa il puna present la evenimt, astfel vei afla câte persoane sunt prezente la eveniment în acel moment.
  • În plus, există o secțiune „CADOURI” unde poți atașa link-uri sau imagini cu obiectele pe care ți-ai dori să le primești cadou. Invitații pot să îți transmită ce anume ar dori să achiziționeze sau dacă pot contribui împreună cu alții pentru achiziționarea unuia sau mai multor produse din lista ta.
  • Aplicația include și o listă de „TASK-URI„, extrem de importantă pentru a fi întotdeauna informat cu privire la pașii ce urmează să fie efectuați până la evenimentul tău.
  • Mai este disponibilă și o altă secțiune „BUGET” pe care o poți seta. Astfel, vei putea vedea în timp real câți bani ai cheltuit, cât mai ai disponibil până la limita maximă a bugetului și poți adăuga costul fiecărui aspect al evenimentului. Dacă ai dat și un avans, îl poți nota chiar aici.
  • De asemenea, poți configura “PLANUL LOCATIEI”, astfel încât invitații să poată vizualiza zona în care vor fi așezați în sala și să identifice zonele de interes.
  • Aplicația oferă și o secțiune „DAR” unde poți adăuga ce dar ai primit de la fiecare invitat. Astfel ca, prin intermediul unui calculator integrat în această secțiune, vei putea calcula suma totală acumulată.
  • Nu în ultimul rând, este disponibilă și secțiunea „PROGRAM ZIUA NUNTII„, unde poți integra programul pe care îl ai și pe care trebuie să îl urmezi.

Întrebări frecvente

Ce este Ality:

Ality este partenerul tău digital în organizarea unui eveniment de succes, prin care îți poți crea invitația digitală și o poți trimite invitaților tăi, îți poți digitaliza, automatiza și centraliza toate procesele și activitățile necesare în planificarea și desfășurarea evenimentului.

Cum creez o invitație digitală?

Intri pe site, alegi tipul de eveniment pentru care dorești să creezi invitația, selectezi modelul dorit, și îl personalizezi.
Dai click pe butonul „creează invitația” și apoi ți se va deschide pagina unde îți poți crea contul tău în Ality.
1.După aceasta, este necesar să îți creezi un cont folosind o adresă de email și o parolă. Adresa de email stabilită la înregistrare va fi cea pe care o vei utiliza pentru a primi toate informațiile referitoare la evenimentul tău.
2.Selectezi evenimentul dorit, introduci datele;
3.Selectezi modelul de invitație și începi să o personalizezi conform dorințelor tale;
Și gata, atât de simplu a fost, invitația ta este gata de trimis.

Cum creez o invitație digitală personalizată?

Intri pe site, alegi tipul de eveniment pentru care dorești să creezi invitația, selectezi modelul dorit, și îl personalizezi.
Dai click pe butonul „creează invitația” și apoi ți se va deschide pagina unde îți poți crea contul tău în Ality.
1.După aceasta, este necesar să îți creezi un cont folosind o adresă de email și o parolă. Adresa de email stabilită la înregistrare va fi cea pe care o vei utiliza pentru a primi toate informațiile referitoare la evenimentul tău.
2.Selectezi evenimentul dorit, introduci datele;
3.Selectezi „Creează invitație de la 0 – Personalizat”, și de aici începe distracția. Îți poți adăuga fundalul dorit, textul să fie de diferite dimensiuni, culori;
Și gata, atât de simplu a fost, invitația ta este gata de trimis.

Cum creez o invitație foto deja creată?

Intri pe site, alegi tipul de eveniment pentru care dorești să creezi invitația, selectezi modelul dorit, și îl personalizezi.
Dai click pe butonul „creează invitația” și apoi ți se va deschide pagina unde îți poți crea contul tău în Ality.
1.După aceasta, este necesar să îți creezi un cont folosind o adresă de email și o parolă. Adresa de email stabilită la înregistrare va fi cea pe care o vei utiliza pentru a primi toate informațiile referitoare la evenimentul tău.
2.Selectezi evenimentul dorit, introduci datele;
3.Selectezi „Încarcă invitație foto deja creată”, și de aici începe distracția;
Atât de simplu a fost, invitația ta este gata de trimis.

Cum creez o invitație video deja creată?

Intri pe site, alegi tipul de eveniment pentru care dorești să creezi invitația, selectezi modelul dorit, și îl personalizezi.
Dai click pe butonul „creează invitația” și apoi ți se va deschide pagina unde îți poți crea contul tău în Ality.
1.După aceasta, este necesar să îți creezi un cont folosind o adresă de email și o parolă. Adresa de email stabilită la înregistrare va fi cea pe care o vei utiliza pentru a primi toate informațiile referitoare la evenimentul tău.
2.Selectezi evenimentul dorit, introduci datele;
3.Selectezi „Încarcă invitație video deja creată”, și de aici începe distracția;
Atât de simplu a fost, invitația ta este gata de trimis.

Pot crea o invitație digitală fără să-mi creez cont?

Pentru a crea o invitație, este necesar să îți creezi un cont folosind o adresă de email și o parolă. Adresa de email stabilită la înregistrare va fi cea pe care o vei utiliza pentru a primi toate informațiile referitoare la evenimentul tău.

Pot previzualiza invitația digitală înainte de a o achita?

Da, poți previzualiza invitația digitală înainte de a efectua o plată. Ai posibilitatea să o editezi și să o modifice timp de 48 de ore, cu un număr maxim de 5 persoane, prin pachetul GRATUIT.

Pot adăuga o melodie dacă nu am achiziționat un pachet?

Din păcate, nu poți adăuga o melodie la invitația digitală. Poti adauga după achiziționarea unui pachet din aplicație.

Cât durează să creez o invitație online?

În 5 minute esti gata, completezi toate detaliile pentru evenimentul tău, previzualizezi invitația și, dacă totul este în regulă, poți începe distribuția către invitați prin pachetul GRATUIT. De asemenea, poți vedea doar 5 răspunsuri primite de la invitați în cadrul acestui pachet.

Cât timp este activă invitația online?

Invitația rămâne activă timp de 18 luni din momentul achizitiei.

În ce limbă se poate crea invitația digitală?

În prezent, avem posibilitatea de a crea invitații atât în limba română, cât și în limba engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană sau maghiară.

Pot schimba întrebările standard din invitația digitală ?

Da, poți face acest lucru. Ai posibilitatea de a personaliza această secțiune cu întrebările preferate de tine și poți adăuga sau elimina întrebările existente.

Pot crea 2 invitații pentru același eveniment?

Da, poți crea două invitații pentru un singur eveniment, astfel încât să poți avea o invitație în limba română și una în limba engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană sau maghiară.

Cât timp este activ evenimentul?

Evenimentul este activ timp de 18 luni.

Ce se întâmplă dacă nu completez o anumită secțiune din invitație?

Secțiunea pe care nu o completezi nu va apărea în invitație. De exemplu, dacă nu completezi detaliile pentru petrecere, acea secțiune nu va fi inclusă în invitație.

Pot modifica aspecte care nu-mi plac din invitație?

Da, putem ajuta la eliminarea/adăugarea anumitor elemente pe care doriți să le personalizați. Aceste modificări sunt posibile doar după achiziționarea unui pachet din aplicație.

Pot crea două sau mai multe invitații pentru același eveniment?

Da, există posibilitatea de a crea 2 sau mai multe invitații pentru evenimentul dvs. În acest moment, avem disponibile pe site și invitațiile în limba: engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană sau maghiară.

Pentru a putea avea două sau mai multe invitații pentru același eveniment trebuie să urmați pașii:

1. Intrați în evenimentul dvs., unde aveți un pachet achiziționat.
2. Click în „Planificări” => „Invitație”;
3. Click „Creează o invitație nouă” => derulați în josul paginii unde apare „Invitații extra = 1 invitație”;
4. Se va selecta numărul de invitații dorite;
5. După achiziția acestora, puteți urma din nou pașii „Planificări” => „Invitație”;
6. Selectați invitația nr. 2, nr. 3 => „Editează” => apoi aveți secțiunea „Schimbă limba” și vă puteți alege acolo limba dorită.”

Ce fac după ce am efectuat plata pentru un pachet din aplicație?

De aici înainte, puteți continua să trimiteți invitația către invitați, iar confirmările celor 5 din pachetul GRATUIT vor rămâne în aplicație, împreună cu toate informațiile adăugate în eveniment.

Cum identific evenimentul pentru care am efectuat plata?

Accesați evenimentul, mergeți la secțiunea „Cumpără pachet” și acolo veți vedea pachetul selectat sau necomandat pentru acel eveniment. Dacă nu ați selectat niciun pachet, înseamnă că nu ați achiziționat niciun pachet pentru acel eveniment.

Mai poate avea altcineva acces la evenimentul meu?

Da, puteți adăuga și alte persoane care să aibă aceleași drepturi și funcționalități asupra evenimentului ca și dumneavoastră. Pentru aceasta, accesați evenimentul, selectați „Informații eveniment” și apoi „Adaugă organizator”. Introduceți adresa de email a persoanei, care va primi un email de notificare pe care trebuie să îl deschidă și să accepte invitația.

Invitații pot edita confirmările transmise?

Vei fi la curent cu absolut toate informațiile referitoare la toate confirmările invitaților tăi, iar dacă pe parcurs aceștia fac modificări, vei primi în timp real aceste informații în secțiunea de „Răspunsuri invitație”.

Pot șterge contul sau invitația?

Da, poți solicita ștergerea contului oricând, și prin acest lucru se va șterge și invitația creată pentru acest eveniment.

Care sunt pachetele disponibile în aplicație?

Pachetul de invitații digitale 25 – presupune un număr limitat de confirmări, adică 25.

Pachetul de invitații digitale nelimitate – presupune acces la un număr nelimitat de confirmări, și puteți face export la invitație în cazul în care doriți să o imprimați și să o păstrați ca amintire.

Pachetul de invitații digitale multilanguage – presupune tot ce conține pachetul de invitații digitale nelimitate, plus acces la un număr nelimitat de confirmări, și aveți posibilitatea de a crea 2 invitații pentru un singur eveniment, astfel puteți face o invitație în limba română și una în limba engleză.

Pachet Premium – presupune tot ce conține pachetul de invitații digitale, plus accesul la toate funcționalitățile aplicației, trimiterea în număr nelimitat a invitațiilor, așezarea invitațiilor la mese, configurarea bugetului, funcția de smart check-in; introducerea darului pentru fiecare invitat și calcularea bugetului, distribuirea albumelor / pozelor către participanți; crearea planului locației cu poziționarea punctelor de interes; notificarea invitaților în cazul schimbărilor de program; adăugarea mai multor organizatori; etc.

Pachetul premium multilanguage – presupune tot ce conține pachetul premium, plus posibilitatea de a crea până la maxim 3 invitații în aplicație.

Ce este MemoryBooth?

MemoryBooth este un super photobooth, fiind un concept inovator, care se adresează mai ales celor care știu să aprecieze creativitatea, fiind întotdeauna deschiși la nou.

Cum funcționează MemoryBooth?

Le oferim invitaților tăi posibilitatea înregistrării unui testimonial video cu o urare pentru miri, pe care le pot încărca în timp real pe rețelele de socializare, dar pe care le puteți retrăi oricând, cu plăcere. Este cel mai nou concept apărut în materie de tehnologie, ce îți oferă șansa de a revedea toate aceste amintiri peste ani, accesând toate aceste informații după numele invitaților.

Ce face MemoryBooth?

MemoryBooth-ul va face deliciul publicului, prin tehnologia de ultimă generație, decorurile personalizate, în funcție de cerințele primite, videoclipuri, GIF-uri, fotografii, dar și printuri nelimitate, doar prin apăsarea unui buton.

Cum îl pot avea la evenimentului meu?

MemoryBooth poate fi parte din evenimentul vostru, capturand într-un videoclip sau GIF-uri, clipuri speciale și de ce nu, amuzante, pe care să le prețuiți pentru tot restul vieții. Îl puteți comanda prin intermediul secțiunii Contact sau prin apelarea numărului de telefon: 0748.089.687

Ce îți oferim cu MemoryBooth?

Îți oferim un studio video mobil, compact, dar și foarte accesibil, ce se poate adapta pentru orice tip de eveniment sau locație.

Ce este FaceRecognition for Pictures?

Este un soft special dezvoltat pentru a micșora timpii de așteptare al participanților pentru a primii toate pozele în care ei apar.

Cum functioneaza FaceRecognition?

Tot ce trebuie să facă participantul este să intre în aplicația Ality, sa deschida evenimentul la care participă în secțiunea FaceRecog, să-și facă un selfie respectând recomandările noastre, iar în maxim 24 ore după eveniment va primi toate pozele în care apare.

Care sunt beneficiile pentru participanți?

Pentru ca știm cat de important este timpul și nimeni nu vrea sa petrecea ore cautand prin sute sau chiar mii se poze de la evenimentul la care a participat pentru a găsi pozele în care apare. Acum totul este foarte ușor, primești toate pozele cu tine direct în aplicație.

Este FaceRecognition sigur de folosit?

Din primul moment de cand am început dezvoltarea acestui modul ne-am aliniat la reglementările GDPR. Toate datele sunt anonimizate iar acestea se șterg la 30 de zile după trimiterea pozelor către participanți.

Cum adaug o melodie sau înregistrez un mesaj audio pe invitație?

Pentru a adăuga o melodie sau a înregistra un mesaj audio pe invitația ta, primul pas este să achiziționezi unul dintre pachetele noastre. După ce ai finalizat achiziția, accesează secțiunea ‘Editează Invitație’. Acolo, vei găsi întrebarea ‘Doriți să înregistrați un mesaj audio sau să adăugați o melodie pe invitație?’.
Alege ‘Da’ și ești aproape gata să adaugi un element personal la invitația ta.

Mai ai întrebări?

Ne poți scrie și noi te ajutăm dacă te-ai încurcat sau dacă mai ai alte nelămuriri.
contact@ality.ro
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Login
Cart Overview