Îți selectezi tipul evenimentului și completezi detaliile. Urmează să alegi tipul invitației din cele 2 variante: să alegi un model din template-urile propuse de noi, sau să creezi o invitație de la zero în care tu îți alegi poza de fundal, culoarea, mărimea și fontul scrisului. Apoi vei putea adăuga o înregistrare audio sau chiar o melodie care să ruleze în momentul deschiderii invitației și poți crea întrebările la care sa răspundă invitații în momentul confirmării participării.
După alegerea template-ului favorit, poți imediat sa incepi personalizarea invitației prin adăugarea textelor, a pozelor și a întrebărilor personalizate, care te vor ajuta să cunoști preferințele invitaților. Pe invitație se poate adăuga și o melodie pentru a crea o ambianță plăcută în momentul citirii, sau o înregistrare audio dedicată persoanelor dragi.
După ce totul a fost finalizat, gratuit poți previzualiza și mai apoi trimite 5 invitații pentru a te asigura că totul este așa cum îți dorești, adică perfect! Tot ce-ți mai rămâne de făcut este să le trimiți prin Whatsapp, e-mail sau orice alt canal de comunicare pe care îl folosești cu invitații tăi.
Primești notificare pe telefon, dacă ai aplicația Ality instalată, sau pe pe e-mail după fiecare răspuns și îți punem la dispoziție toate răspunsurile primite într-un mod centralizat care te va ajuta să le filtrezi după preferințele, astfel vei ști dacă invitații vin însoțiți, alături de copii, care le sunt preferințele culinare sau dacă au nevoie de cazare.
Poți oricând să faci un upgrate și să alegi pachetul PREMIUM prin care ai acces la toate modulele pe care Ality le pune la dispoziție: crearea planului locației, aranjarea invitaților la mese, smart check-in pentru primirea oaspeților, modulul hostess, parcurgerea de task-uri, publicarea listei cu cadouri, distribuirea albumelor media și multe altele .