Login

Evenimente Business

Simplifica-ti munca folosind modulele propuse de ality. Platforma este partenertul tau digital in vederea realizarii celui mai cool eveniment, asigurand distractia si desfasurarea evenimtnului intr-o maniera moderna, hi-tech.

Cere oferta

Alături când ai cea mai mare nevoie

Ality este o platforma unica in Romania de smart event management, care susține organizatorii evenimentelor pe întregul parcurs al acestora. Prin dezvoltarea modulelor inovative, Ality imbina transparentizarea, securitatea și facilitarea tuturor proceselor organizatorice.

Evenimente corporate

Cu ajutorul Ality organizarea unui team building este eficienta si rapida. Alegerea locatiei, meniului, selectarea numărului de zile și a serviciilor dorite, numărul de participanti si preferințele acestora – toate aceste aspecte sunt gestionate, in timp real, chiar de pe propriul dispozitiv.

Daca tu esti ,,in charge” de organizarea petrecerii corporate, poti demonstra cat de ,,cool” și atent la detalii poți fi! Impresioneaza-ti colegii și superiorii cu alegerea unei locații perfecte, tine-i la curent cu schimbările și numărul participanților, precum și surprizele pe care le pregatesti.

Tratează cu seriozitate și responsabilitate organizarea unei conferințe și pregateste-te temeinic prin intermediul Ality. Prin atenția la detalii și sugestiile participanților, poți demonstra ca abordezi cu profesionalism evenimentul.

Evenimente publice

Ality permite organizarea evenimentelor ample, cu un număr mare de invitați. Fa alegerile potrivite în ceea ce privește locația, muzica și serviciile pe care le pui la dispoziție participantilor și vei observa cum organizarea poate fi ,,fun”. Tine-ti invitații la curent cu tot ceea ce se intampla. Introdu în aplicație biletele cu scanare QR și redu cozile și timpul de așteptare la intrarea eventului.

Organizarea unui festival de succes poate fi realizata prin Ality. Selectarea locatiei, invitatilor, serviciilor, gestionarea bugetului, numărul invitaților sau eficientizarea procesului de validare a biletului de intrare prin introducerea QR-ului – sunt doar cateva din beneficiile oferite de modulele create de dezvoltatorii Ality. Singura întrebare este: cati au ,,mood-ul” activat pentru festival?

Organizarea unui maraton poate fi o adevărată provocare. Cu toate acestea, o platforma care eficientizeaza si digitalizeaza procesele, este un adevărat ajutor. Organizatorul are la dispoziție platforma pentru a putea face alegerile potrivite: locatia, numarul maxim de participanti, cauza sustinuta, sponsorii, serviciile de care se pot bucura persoanele prezente.

Impresioneaza-ti prietenii, colegii sau familia prin receptivitate și atenție la detalii. Dacă ești responsabil de organizarea petrecerii de Revelion, asigura-te ca va fi una memorabilă prin: găsirea locației perfecte, selectarea meniului bazat pe preferințe culinare, crearea listei de invitați, alegerea surprizelor puse la dispoziție de reprezentanții locației. Cine mai vrea sa sarbatoreasca alături de tine trecerea dintre ani?

Responsabilitatea organizării unei petreceri perfecte poate fi copleșitoare uneori. De aceea Ality este ,,prietenul” de nădejde care iti va permite sa: alegi locatia ideala, creezi lista invitatilor și dispunerea meselor în cadrul eventului, selectezi meniul în funcție de preferințe culinare, menții transparența și comunicarea activate pe durata întregii petreceri. Vezi cui nu-i trebuie niciun motiv sau cine are toate motivele sa petreaca!

Evenimente speciale

Organizarea unei ceremonii presupune atenție la detalii cum ar fi: unde va avea loc, cati invitati vor fi, ce meniu se alege, cat va dura evenimentul, cum se face accesul la event sau unde pot fi accesate pozele și videoclipurile. Vezi, in timp real, și numărul de participanti de la ceremonie.

Dupa ani de studii, atat elevii cat și profesorii merită o seara in care sa sarbatoreasca implinirea unui ciclu din viața lor. Cu Ality, organizatorii se pot ridica la nivelul așteptărilor: alegerea localului, meniu personificat, pregatirea surprizelor și alegerea DJ-ului care să-i țină pe toți distrați.

Ality ajuta organizatorul sa îmbine petrecerea cu ceremonia alături de colegi, profesori si familie. Locatia alesa, meniul, desfășurarea evenimentului, fisiere media, numărul invitaților și însoțitorii acestora – toate acestea sunt gestionate eficient prin intermediul acestei platforme.

Balul bobocilor este un eveniment memorabil din viața fiecărei persoane. Asigura-te ca invitații vor petrece o seara minunata în locația potrivită și se vor bucura de compania celorlalți de la masa. Spațiul pentru dans este cel mai important, însă tine cont și organizarea concursului ,,Regele” si ,,Regina” balului. Redu timpul de așteptare prin biletele QR. Fiecare participant va putea descărca din ,,Feed” fișierele media în care se regaseste.

Îți lipsesc prietenii, colegii sau foștii profesori? Cu Ality este suficient sa organizezi totul rapid și eficient pentru a-i vedea. Creeaza invitațiile și trimite-le, selecteaza locatia perfecta, meniul preferențial și actualizează în permanență în aplicație fiecare detaliu venit din partea participantilor. Tu ce foști colegi sau profesori speri sa participe la revedere?

Cum funcționează?

Ai tot ce iti trebuie la doar un click distanta! Prin intermediul telefonului, tabletei sau laptop-ului, Ality te indruma si iti da toate informatiile necesare de care trebuie sa tii cont in functie de tipul de eveniment pe care il planifici, dar te si anunta atunci cand una din activitati necesita atentia ta.
Instalează aplicația

Descarca si instaleaza aplicatia Ality din GooglePlay sau AppStore.

Intră în cont

Logheaza-te folosind contul tau Ality sau creaza-ti un cont nou in aplicatie.

Crează evenimentele tale

Alege tipul evenimentului si lasa-ne pe noi sa facem toata munca complicata.

Informații eveniment

De la selectarea unui local, la trimiterea invitațiilor, primirea feedback-ului din partea participantilor, selectarea activitatilor în funcție de preferințe fiecaruia, numărul participanților și insotitorilor – toate acestea se realizeaza într-un mediu online rapid, securizat si transparent.

Organizare bilete

Ofera invitatilor posibilitatea de a achizitiona biletele direct din platforma Ality și redu timpul de așteptare la intrarea în locație prin modulul de Smart-Check in. Toate biletele achizitionate sunt centralizate in platforma, avand astfel acces oricand la o situatie de ansamblu asupra evenimentului.

Creare plan locație

Decide punctele de interes ale serii și pozitioneaza invitații la mese chiar de pe propriul telefon. In gestionarea planului locatiei, tine cont de toate preferintele pe care invitatii le-au transmis in aplicatie.

Informații participanți

Răspunsurile participanților vor determina poziționarea meselor în sală, alegerea meniului sau alte aspecte. Oamenii vor avea posibilitatea, prin Ality, de a comunica sau a vedea informațiile transmise de organizator. Prin Smart Check-in, codurile QR sunt verificate la intrare, iar numărul persoanelor care au venit sau lipsesc este actualizat în aplicație.

Secțiune sponsori

Accesează aceasta secțiune pentru a vedea cine sunt persoanele sau instituțiile care sponsorizează întregul eveniment.

Opțiune voturi

Platforma Ality asigura vizualizarea progresului fiecărui eveniment și crearea rapoartelor analitice detaliate asupra audienței invitatilor. Eficacitatea platformei se extinde către reducerea staff-ului pentru a primi si organiza invitații, dar și a timpului de așteptare la intrare în locație.

Anunțuri eveniment

Aceasta secțiune conține informații prezentate de organizator: locatie, invitati, sponsori, modificări sau detalii adiționale. Timpul participanților și organizatorilor este gestionat eficient, comunicarea îmbunătățită și persoanele angrenate în proces.

Distribuire albume

Participantii la eveniment au acces la fișierele foto și video pentru a le descărca. Mai mult, prin scanarea unui ,,selfie” la intrare, persoanele pot accesa exclusiv fișierele în care apar.

Module aplicabile

Asadar, în vederea organizării unei nunți sau a unui botez Ality te va ajuta sa gestionezi eficient timpul și modalitatea de organizare.

Crearea evenimentului și adăugarea locației, integrate cu Waze/Google Maps.

Informații utile prin crearea unui set de întrebări pentru fiecare eveniment.

Distribuie aranjamentul meselor în sală și a invitaților de pe propriul dispozitiv.

Gestionarea bugetului prin tinerea evidentei fiecărei cheltuieli esentiale.

Vezi in timp real, numărul de persoane prezente la eveniment.

Fiecare persoana primeste automat  toate pozele si filmarile în care apare.

Invitatii, dar și organizatorii pot posta detalii despre event, poze sau videoclipuri.

Preluarea in timp real, a pozelor de la photobooth și afișarea acestora în feed.

Prețuri pachete

Maxim 99 invitați

Cere oferta

Evenimente de marime mica

100-250 INVITAȚI

Cere oferta

Evenimente de marime medie

250-500 INVITAȚI

Cere oferta

Evenimente de marime mare

*pentru evenimente mai mari de 501 de invitați prețul este la cerere

Face Recognition

Maxim 99 invitați

Cere oferta

< 1000 poze

100-250 INVITAȚI

Cere oferta

< 1500 poze

250-500 INVITAȚI

Cere oferta

< 2000 poze

*pentru evenimente mai mari de 1000 de participanți prețul este la cerere

Începe organizarea perfectă a unui eveniment de vis.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Cere oferta
Cart Overview