Login

Organizează eveniment

Management eficient în organizare

Indiferent de tipul evenimentului organizat, Ality este un aliat important ce va asigura atât transparentizarea, eficientizarea, cât și securitatea acțiunilor impuse de organizare. Mai mult, Ality debirocratizează procesele, totul fiind realizat digital, în platformă.

Organizarea unui eveniment nu a fost niciodată mai ușoară și eficientă! Creează si trimite invitațiile digitale, gestionează task-uri și bugetul, lista invitaților, aranjează invitații la mese și multe altele, toate acestea direct de pe propriul device.

Află mai multe

Organizarea unui eveniment business poate fi o sarcină grea, dar prin intermediul platformei Ality planificarea este transparentă, digitalizată și ușor de realizat, asigurand distracția și desfășurarea evenimentului într-o maniera modernă.

Află mai multe

Module disponibile

Ality vine în ajutorul organizatorilor și participanților de fiecare dată pentru a-i susține înainte, pe durata și după terminarea evenimentului.

Creare eveniment
Creează evenimentul și adăuga detaliile specifice fiecărui tip de eveniment.
Integrare adrese locații
Adaugarea locațiilor și integrarea automată cu Waze și Google Maps.
Creare plan locatie
Se creeaza planul locației cu poziția meselor sau a punctelor de interes.
Așezarea participanților
Vei putea sa ii aranjezi la mese în funcție de preferințele fiecărui invitat.
Task management
Poți adăuga task-uri noi, cu costuri alocate fiecărui task sau task-uri predefinite.
Desemnează hostess
Din acest meniu poți desemna cine va avea acces la lista cu invitați și la planul locației
Integrarea platformei
Creezi biletele pe site-ul propriu, iar acestea vor fi cumparate direct din Ality.
Crează bilete digitale
Biletele se vor genera digital avand un cod QR unic, care se va scana la intrare.
Feed dedicat evenimentului
Invitații dar și organizatorii pot posta mesaje sau poze live.
Publicarea lineup-ului
Participanții își pot seta sa fie notificați de intrarea artiștilor pe scenă.
Invitații digitale
Invitațiile se trimit pe Whatsapp, Facebook Messenger sau E-mail direct din aplicație.
Centralizarea răspunsurilor
Primești notificare după fiecare răspuns și apoi centralizam toate răspunsurile.
Exportarea informațiilor
Puteți exporta: răspunsuri, plan locației, opis, taskuri, cheltuieli sau lista cu cadouri.
Gestionare buget
Alocă un buget și gestionează-l eficient pe parcursul întregului demers.
Funcția de Smart Check-in
Uită de listele tipărite și scurtează timpii de așteptare al invitaților.
Publicare media
Publica pozele si filmarile de la eveniment iar toți participantii se pot bucura de ele rapid și simplu.
Colectarea informațiilor
Se face printr-un flow de întrebări personalizate.
Promovarea sponsorilor
Un canal de publicitate targetata prin care veți putea publica reclame.
Gestionează staff-ul
Organizatorii au o evidență clară a tuturor oamenilor implicați în eveniment.
Chestionar feedback
Posibilitatea de a crea un set de întrebări care se va trimite automat tuturor participanților.

Blog

Constant pregătim articole care îți vor simplifica și ușura organizarea evenimentului tău. Fii pe fază!

Citeste mai mult
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Login
Cart Overview