Login

Invitații digitale

Crează-ți singur invitația digitală

Invitații special create pentru fiecare tip de eveniment.

Experiența ta

Ality îți pune la dispoziție toate instrumentele necesare pentru a-ți crea singur invitația perfectă pentru evenimentului tău. Datorită funcționalităților moderne îți ușurăm procesul de distribuire și primire a răspunsurilor.

Invitații tăi vor avea acces oricând și oriunde la invitație și vor putea răspunde în orice moment, deoarece fiecare invitație digitală conține un formular cu întrebări care se pot personaliza. Așa că, pregătește-te să-i impresionezi cu invitația ta digitala.

Alegi tipul invitației

Îți selectezi tipul evenimentului și completezi detaliile. Urmează să alegi tipul invitației din cele 2 variante: să alegi un model din template-urile propuse de noi, sau să creezi o invitație de la zero în care tu îți alegi poza de fundal, culoarea, mărimea și fontul scrisului. Apoi vei putea adăuga o înregistrare audio sau chiar o melodie care să ruleze în momentul deschiderii invitației și poți crea întrebările la care sa răspundă invitații în momentul  confirmării participării.

Ai invitația pe loc

După crearea invitației devine disponibilă pentru distribuire, pe loc și fără timp de așteptare. Gratuit poți previzualiza și mai apoi poți trimite 5 invitații pentru a te asigura că totul este așa cum îți dorești, adică perfect. Sună bine?

Distribuie invitația

Când totul este totul gata, poți începe distribuirea invitației imediat, direct din platformă sau aplicație, pe Whatsapp, Facebook, Email sau orice altă platformă de comunicare online. Tu decizi!

Centralizarea răspunsurilor

După ce ai transmis invitațiile, vei primi confirmările direct în aplicație sau pe e-mail, în funcție de setarea notificărilor. Îți punem la dispoziție toate răspunsurile primite într-un mod centralizat, iar acestea pot fi filtrate după preferințele și nevoile tale. Simplu și fără efort!

Organizare completă

Poți oricând să faci un upgrate și să alegi pachetul PREMIUM prin care ai acces la toate modulele pe care Ality le pune la dispoziție: crearea planului locației, aranjarea invitaților la mese, smart check-in pentru primirea oaspeților, modulul hostess, parcurgerea de task-uri, publicarea listei cu cadouri, distribuirea albumelor media și multe altele .

Află mai multe

Invitații digitale pentru
toate tipurile de evenimente

Alături într-un moment unic la care visezi alături de perechea ta.

Vezi modele

Alături la prima ceremonie importantă din viața copilului tău.

Vezi modele

Cu siguranță meriți să te distrezi la maxim și să stai fără griji.

Vezi modele

Prețuri pachete

PACHET basic

Gratuit

  • Crearea și introducerea detaliilor evenimentului

  • Adăugarea și integrarea adreselor cu Waze și Google Maps

  • Alegerea invitației din template-urile existente

  • Posibilitatea de a crea o invitației de la zero

  • Încărcarea unei invitații foto sau video deja create

  • Adăugarea de întrebări personalizate pe invitație

  • Trimiterea invitațiilor pe Whatsapp, Facebook sau E-mail

  • Vizualizarea a doar 5 răspunsuri primite de la invitați

  • Parcurgerea de task-uri personalizate

  • Gestionarea bugetului și centralizarea cheltuielilor

  • Crearea programului din ziua evenimentului

Află mai multe
PACHET INVITAȚII DIGITALE
60 EURO 30 EURO
TOTUL DIN BASIC +
  • Posibilitatea de a alege din mai multe template-uri de invitații

  • Adăugarea unei melodii care va rula la deschiderea invitației

  • Înregistrarea unui mesaj audio personalizat pe invitație

  • Centralizarea răspunsurilor primite de la invitați

  • Posibilitatea de a adăuga manual invitați

  • Posibilitatea de a adăuga invitații dintr-un document Excel

  • Filtrarea răspunsurilor după anumite criterii

  • Posibilitatea de a exporta și de a printa invitația

Află mai multe
PACHET PREMIUM
100 EURO 50 EURO
TOTUL DIN INVITAȚII DIGITALE +
  • Crearea planului locației cu poziția meselelor și a punctelor de interes

  • Aranjarea invitaților la mese

  • Publicarea evenimentului în secțiunea evenimentelor private

  • Notificarea invitațiilor în cazul unor schimbări de program

  • Participanții vor putea accesa evenimentul

  • Adăugarea mai multor organizatori

  • Posibilitatea de a exporta toate informațiile din aplicație

  • Crearea și publicarea listei de cadouri

  • Informarea organizatorilor cu privirea la numărul invitaților prezenți la eveniment

  • Funcția “Smart Check-in” pentru primirea invitaților

  • Alegerea hostesselor din lista de invitați

  • Invitarea hostesselor din exterior

  • Introducerea darului primit de la fiecare invitat

  • Distribuirea albumelor media către participanți

Află mai multe

Întrebări frecvente:

Cum îmi creez o invitație?

​​Îți alegi un model dintre cele existente sau îți creezi o invitație de la zero Personalizezi cam tot ce se poate în cadrul unui model (adaugi numele vostru/copilului, numele nașilor, poze cu voi/copilul, locațiile evenimentelor, alegi textul etc).

Pe măsură ce adaugi informații poți accesa butonul “Previzualizare” pentru a vedea invitația în stadiul respectiv.

După ce ești mulțumit de personalizare, poți începe distribuirea invitației pe Whatsapp, e-mail sau orice alt canal de comunicare digitală.

Cum pot accesa invitația după ce am creat-o?

În momentul creării invitației se crează automat și evenimentul aferent invitației. Puteți oricand sa accesați evenimentu din meniul de jos al aplicației “Evenimente create de mine”. Aici o să găsiți evenimentul creat filtrand după tipul evenimentului. Mai departe găsiți invitația accesand meniul principal “Planificări” din cadrul evenimentului.

Pot schimba întrebările personalizate de pe invitație?

Da, poți face acest lucru. Poți șterge orice intrebare din cele predefinite prin apăsarea butonului roșu “șterge întrebare”.

Poți să adaugi pe invitație câte întrebări personalizate dorești. Întrebările pot fi de doua tipuri: cu răspunsuri grilă sau cu răspuns liber.

Se mai pot modifica întrebările personalizate?

Nu, nu se mai pot aduce modificări întrebărilor de pe invitație după ce ați primit răspunsuri.

Pentru a putea modifica întrebările trebuie să ștergeți toate răspunsurile primite, iar apoi o să puteți aduce modificări la întrebările personalizate.

Pot sa aleg alt pachet dupa achiziționare?

Poți oricând să faci un upgrade și să alegi pachetul PREMIUM prin care ai acces la toate modulele pe care Ality le pune la dispoziție: crearea planului locației, aranjarea invitaților la mese, smart check-in pentru primirea oaspeților, modulul hostess, parcurgerea de task-uri, publicarea listei cu cadouri, distribuirea albumelor media și multe altele.

Pentru a face un upgrade trebuie sa accesezi meniul “Cumpără pachet” din cadrul evenimentului pe care îl organizezi.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Login
Cart Overview