Organizarea unui eveniment nu a fost niciodată mai ușoară și eficientă. Planificarea unui întreg eveniment poate fi atât complicată, cât și o sarcina care necesita mult timp și atenție. Detalii precum locația, trimiterea și confirmarea invitaților, preferințele lor culinare, centralizarea răspunsurilor și aranjarea participanților la mese pot fi cu ușurință comunicate și rezolvate cu ajutorul modulelor inovatoare direct în platforma Ality.
Planificarea unui întreg eveniment poate fi atât complicată, cât și o sarcină care necesită mult timp și atenție.Dar acum poți crea în cateva momente evenimentul în aplicație, introduci numele tău, data și mai apoi adaugi locațiile, iar apoi descoperi toate funcțiile pe care Ality vi le pune la dispoziție.
Creează invitațiile digitale în Ality alegând unul din template-urile existente sau încarcă o invitație deja creată. Poți adăuga întrebări personalizate care te vor ajuta să cunoști preferințele invitaților. Pe invitație se poate adauga și o melodie pentru a crea o ambianță plăcută în momentul citirii, sau o înregistrare audio dedicată persoanelor dragi. Tot ce-ți mai rămâne este să le trimiți prin Whatsapp, e-mail sau alte canale de comunicare.
Primești notificare pe telefon după fiecare răspuns și îți punem la dispoziție toate răspunsurile primite într-un mod centralizat care te va ajuta sa le filtrezi după preferințele, vei ști dacă invitații vin însoțiți, alături de copii, să le cunoști preferințele culinare sau dacă au nevoie de cazare, iar mai apoi poți să îi aranjezi la mese.
În aplicația Ality reușești sa faci planul perfect al locației cu puncte de interes (mese,bar, scena, photobooth, candy bar, zonă de dans, etc.) și poziția meselor. La final, îl puteți publica, astfel toți invitații vor știi unde, dar și cu cine vor sta la masa, evitând nemulțumirea acestora.
Aranjatul invitaților la mese a fost mereu un subiect delicat: invitații nu se cunosc, unii nu au o relație bună cu ceilalți, alții preferă o anumită categorie de vârstă, etc. Acum pe baza informațiilor colectate și centralizate de la invitați îți va fi foarte ușor să îi aranjezi în funcție de preferințele transmise.
Alocă un buget inițial pentru întreg evenimentul și gestionează-l eficient, împărțindu-l în task-uri și cheltuieli pe parcursul întregului demers. Am creat task-uri predefinite, adaptate fiecărui tip de eveniment, dar aveți și posibilitatea de a adăuga unele noi, personalizate cu deadline-uri, dar și cu costuri alocate fiecărui task, astfel mereu veți primi notificări cu privire la următorul pas, dar și cât ați cheltuit până acum.
Digitalizăm procesul de primire al oaspeților pentru a reduce timpii de așteptare la intrarea în locație, dar și pentru a renunța la clasicele liste fizice cu numele și masa invitaților. Puteți seta o limită de prezență , iar când aceasta a fost atinsă, veți primi notificare automat în aplicație, astfel veți ști exact când să începeți dansul mirilor sau servirea aperitivelor.
Cât de frustrant este să participi la un eveniment și să aștepți zile în șir sau chiar săptămâni până primești pozele și filmările? Noi știm! De aceea, în aplicația Ality ai posibilitatea de a posta pozele și filmările, notificând și invitații! Tare, nu?
Din această secțiune puteți exporta: răspunsul invitaților, planul locației, opisul, task-urile, cheltuielile, lista cu cadouri sau chiar darul primit de la fiecare invitat. Pentru că știm că anumite persoane în vârstă nu pot accesa invitația digitală, puteți exporta, apoi printa invitația pentru acestia. Nu uitați sa introduceți manual în aplicație răspunsul primit.
Odată cu primirea invitației, participantii au opțiunea de a-și crea gratuit cont in aplicația Ality astfel încât să rămână informați continuu cu privire la desfășurarea evenimentului. De asemenea, invitații vor primi notificări de fiecare dată când organizatorul va dori sa transmită detalii noi, cum ar fi lista cu cadouri sau pozele de la eveniment.