Login

Evenimente Private

Intuitiv, smart și perfect organizat, Ality este un asistent personal digital ce-ți plănuiește evenimentele importante, în cele mai mici detalii. Creează și trimite invitații digitale, gestionează task-uri, planul locației, liste invitați și aranjarea acestora la mese, toate acestea direct de pe propriul device! De la imaginație, la distracție, e doar un pas: descarcă ALITY!

Începe acum

Alături în cele mai frumoase momente

Organizarea unui eveniment nu a fost niciodată mai ușoară și eficientă. Planificarea unui întreg eveniment poate fi atât complicată, cât și o sarcina care necesita mult timp și atenție. Detalii precum locația, trimiterea și confirmarea invitaților, preferințele lor culinare, centralizarea răspunsurilor și aranjarea participanților la mese pot fi cu ușurință comunicate și rezolvate cu ajutorul modulelor inovatoare direct în platforma Ality.

Alături într-un moment unic la care visezi alături de perechea ta.

Alături la prima ceremonie importantă din viața copilului tău.

Cu siguranță meriți să te distrezi la maxim și să stai fără griji.

Alături într-un moment unic atât pentru voi cât și pentru copilul vostru.

Alături într-un moment unic în care oficializăm legătura noastră.

Alături într-un moment emoționant pentru băiețelul tău.

Alături într-un moment special din viața fetiței tale.

Cum funcționează?

Ai tot ce-ți trebuie la doar un click distanță! Prin intermediul telefonului, tabletei sau laptop-ului, Ality te ține informat și îți arată pașii pe care trebuie să îi urmezi în planificarea evenimentului, dar te și anunță atunci cand una din activități necesita atenția ta.
Instalează aplicația

Descarcă și instalează aplicația Ality din GooglePlay sau AppStore.

Creează-ți cont

Creează un cont nou în aplicația Ality sau loghează-te în cel existent.

Creează evenimentul

Alege tipul evenimentului pe care dorești sa îl organizezi și lasă-te îndrumat de aplicație.

Totul în același loc

Planificarea unui întreg eveniment poate fi atât complicată, cât și o sarcină care necesită mult timp și atenție.Dar acum poți crea în cateva momente evenimentul în aplicație, introduci numele tău, data și mai apoi adaugi locațiile, iar apoi descoperi toate funcțiile pe care Ality vi le pune la dispoziție.

Invitații digitale

Creează invitațiile digitale în Ality alegând unul din template-urile existente sau încarcă o invitație deja creată. Poți adăuga întrebări personalizate care te vor ajuta să cunoști preferințele invitaților. Pe invitație se poate adauga și o melodie pentru a crea o ambianță plăcută în momentul citirii, sau o înregistrare audio dedicată persoanelor dragi. Tot ce-ți mai rămâne este să le trimiți prin Whatsapp, e-mail sau alte canale de comunicare.

Vezi modele invitații

Centralizare răspunsuri

Primești notificare pe telefon după fiecare răspuns și îți punem la dispoziție toate răspunsurile primite într-un mod centralizat care te va ajuta sa le filtrezi după preferințele, vei ști dacă invitații vin însoțiți, alături de copii, să le cunoști preferințele culinare sau dacă au nevoie de cazare, iar mai apoi poți să îi aranjezi la mese.

Creare plan locație

În aplicația Ality reușești sa faci planul perfect al locației cu puncte de interes (mese,bar, scena, photobooth, candy bar, zonă  de dans, etc.) și poziția meselor. La final, îl puteți publica, astfel toți invitații vor știi unde, dar și cu cine vor sta la masa, evitând nemulțumirea acestora.

Aranjare invitați

Aranjatul invitaților la mese a fost mereu un subiect delicat: invitații nu se cunosc, unii nu au o relație bună cu ceilalți, alții preferă o anumită categorie de vârstă, etc. Acum pe baza informațiilor colectate și centralizate de la invitați îți va fi foarte ușor să îi aranjezi în funcție de preferințele transmise.

Buget și task-uri

Alocă un buget inițial pentru întreg evenimentul și gestionează-l eficient, împărțindu-l în task-uri și cheltuieli pe parcursul întregului demers. Am creat task-uri predefinite, adaptate fiecărui tip de eveniment, dar aveți și posibilitatea de a adăuga unele noi, personalizate cu deadline-uri, dar și cu costuri alocate fiecărui task, astfel mereu veți primi notificări cu privire la următorul pas, dar și cât ați cheltuit până acum.

Primirea invitaților

Digitalizăm procesul de primire al oaspeților pentru a reduce timpii de așteptare la intrarea în locație, dar și pentru a renunța la clasicele liste fizice cu numele și masa invitaților. Puteți seta o limită de prezență , iar când aceasta a fost atinsă, veți primi notificare automat în aplicație, astfel veți ști exact când să  începeți dansul mirilor sau servirea aperitivelor.

Distribuire albume media

Cât de frustrant este să participi la un eveniment și să aștepți zile în șir sau chiar săptămâni până primești pozele și filmările? Noi știm! De aceea, în aplicația Ality ai posibilitatea de a posta pozele și filmările, notificând și invitații! Tare, nu?

Exporturi

Din această  secțiune puteți exporta: răspunsul invitaților, planul locației, opisul, task-urile, cheltuielile, lista cu cadouri sau chiar darul primit de la fiecare invitat. Pentru că știm că anumite persoane în vârstă  nu pot accesa invitația digitală, puteți exporta, apoi printa invitația pentru acestia. Nu uitați sa introduceți manual în aplicație răspunsul primit.

Participanți

Odată cu primirea invitației, participantii au opțiunea de a-și crea gratuit cont in aplicația Ality astfel încât să rămână informați continuu cu privire la desfășurarea evenimentului. De asemenea, invitații vor primi notificări de fiecare dată când organizatorul va dori sa transmită  detalii noi, cum ar fi lista cu cadouri sau pozele de la eveniment.

Module disponibile

Indiferent de tipul evenimentului organizat, Ality vă ajută să vă gestionați eficient timpul și modul de organizare prin module inovatoare și ușor de folosit.

Crearea evenimentului
Creează evenimentul și adăuga detaliile specifice fiecărui tip de eveniment.
Integrare adrese locații
Adaugarea locațiilor și integrarea automată cu Waze și Google Maps.
Creare plan locatie
Se creeaza planul locației cu poziția meselor sau a punctelor de interes.
Așezarea participanților
Vei putea sa ii aranjezi la mese în funcție de preferințele fiecărui invitat.
Task management
Poți adăuga task-uri noi, cu costuri alocate fiecărui task sau task-uri predefinite.
Desemnează hostess
Din acest meniu poți desemna cine va avea acces la lista cu invitați și la planul locației
Invitații digitale
Invitațiile se trimit pe Whatsapp, Facebook Messenger sau E-mail direct din aplicație.
Centralizarea răspunsurilor
Primești notificare după fiecare răspuns și apoi centralizam toate răspunsurile.
Exportarea informațiilor
Puteți exporta: răspunsuri, plan locației, opis, taskuri, cheltuieli sau lista cu cadouri.
Gestionare buget
Alocă un buget și gestionează-l eficient pe parcursul întregului demers.
Funcția de Smart Check-in
Un modul inovator care te ajuta sa uiți de listele tipărite și scurtează timpii de așteptare al invitaților.
Publicare media
Publica pozele si filmarile de la eveniment iar toți participantii se pot bucura de ele rapid și simplu.

Prețuri pachete

PACHET GRATUIT

Gratuit

  • Crearea și introducerea detaliilor evenimentului

  • Adăugarea și integrarea adreselor cu Waze și Google Maps

  • Alegerea invitației din template-urile existente

  • Posibilitatea de a crea o invitației de la zero

  • Încărcarea unei invitații foto sau video deja create

  • Adăugarea de întrebări personalizate pe invitație

  • Trimiterea invitațiilor pe Whatsapp, Facebook sau E-mail

  • Vizualizarea a doar 5 răspunsuri primite de la invitați

  • Parcurgerea de task-uri personalizate

  • Gestionarea bugetului și centralizarea cheltuielilor

  • Crearea programului din ziua evenimentului

  • Valabilitate invitație 48 de ore

  • Valabilitate eveniment 6 luni

PACHET Invitație cu 25 de răspunsuri
119 Lei
CONȚINE TOTUL DIN PACHET GRATUIT +
  • Vizualizarea a maxim 25 de răspunsuri primite de la invitați (plus numărul de răspunsuri vizualizate din pachetul gratuit)

  • Valabilitate eveniment și invitație 18 luni

  • Centralizarea răspunsurilor primite de la invitați

  • Integrarea în invitație a locațiilor cu Waze / Google maps

  • Posibilitatea de a adăuga manual invitați

  • Adăugarea unei melodii care va rula la deschiderea invitației

  • Înregistrarea unui mesaj audio personalizat pe invitație

  • Posibilitatea de a adăuga invitații dintr-un document Excel

  • Filtrarea răspunsurilor după anumite criterii

PACHET Invitație cu răspunsuri nelimitate
249 Lei
CONȚINE TOTUL DIN PACHET GRATUIT +
  • Vizualizarea nelimitată a răspunsurilor primite de la invitați

  • Valabilitate eveniment și invitație 18 luni

  • Centralizarea răspunsurilor primite de la invitați

  • Integrarea în invitație a locațiilor cu Waze / Google maps

  • Posibilitatea de a exporta invitația în format png

  • Posibilitatea de a adăuga manual invitați

  • Adăugarea unei melodii care va rula la deschiderea invitației

  • Înregistrarea unui mesaj audio personalizat pe invitație

  • Posibilitatea de a adăuga invitații dintr-un document Excel

  • Filtrarea răspunsurilor după anumite criterii

PACHET PREMIUM
399 Lei
CONȚINE TOTUL DIN INVITAȚIE RĂSPUNSURI NELIMITATE +
  • Vizualizarea nelimitată a răspunsurilor primite de la invitați

  • Valabilitate eveniment și invitație 18 luni

  • Crearea planului locației cu poziția meselelor și a punctelor de interes

  • Integrarea în invitație a locațiilor cu Waze / Google maps

  • Aranjarea invitaților la mese

  • Notificarea invitațiilor în cazul unor schimbări de program

  • Participanții vor putea accesa evenimentul

  • Adăugarea mai multor organizatori

  • Distribuirea albumelor media către participanți

  • Crearea și publicarea listei de cadouri

  • Informarea organizatorilor cu privirea la numărul invitaților prezenți la eveniment

  • Funcția „Smart Check-in” pentru primirea invitaților

  • Posibilitatea de a exporta toate informațiile din aplicație

  • Alegerea hostesselor din lista de invitați

  • Invitarea hostesselor din exterior

  • Introducerea darului primit de la fiecare invitat

  • Publicarea evenimentului în secțiunea evenimentelor private

PACHET INVITAȚII DIGITALE MULTILANGUAGE
299 Lei
CONȚINE TOTUL DIN INVITAȚIE RĂSPUNSURI NELIMITATE +
  • Crearea a până la maxim 2 invitații

  • Valabilitate eveniment și invitație 18 luni

  • Invitații în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană sau maghiară.

PACHET PREMIUM MULTILANGUAGE
449 Lei
CONȚINE TOTUL DIN PREMIUM +
  • Crearea a până la maxim 3 invitații

  • Valabilitate eveniment și invitație 18 luni

  • Invitații în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană sau maghiară.

Servicii extra

Prin încărcarea unui selfie în aplicație participantul va primi toate pozele în care apare de la evenimentul respectiv. Toate acestea în condiții optime de securitate prin respectarea condițiilor GDPR.

Află mai multe

Oferă invitaților tăi posibilitatea creării unor amintiri unice, sub forma unei fotografii, clip sau chiar a unui GIF, cu o urare pentru miri sau pentru cel mic, ce pot fi încărcate în timp real pe rețelele de socializare și retrăi momentul oricând, cu plăcere.

Află mai multe

Începe organizarea perfectă a unui eveniment de vis.

Prezentare
Începe
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Login
Cart Overview