Login

Politica de Anulare a Comenzilor

  1. 1. Generalități

    La www.Ality.ro, ne dorim să oferim clienților noștri o experiență digitală de cea mai înaltă calitate pentru organizarea evenimentelor și crearea invitațiilor digitale. Deoarece toate produsele și serviciile noastre sunt furnizate în format digital, politica noastră de anulare a comenzilor reflectă această realitate.

    2. Anularea comenzii înainte de finalizarea plății

    Dacă ați inițiat o comandă, dar nu ați finalizat procesul de plată, comanda poate fi anulată în orice moment prin renunțarea la procesul de achiziție. Comanda nu va fi procesată, iar niciun cost nu va fi aplicat.

    3. Anularea comenzii după confirmarea plății

    Odată ce comanda a fost finalizată și plata a fost confirmată, accesul la produsele digitale este acordat imediat. Din acest motiv, anularea comenzii nu mai este posibilă după confirmarea plății. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile înainte de a finaliza achiziția.

    4. Excepții și anulări din motive tehnice

    Există anumite circumstanțe în care anularea unei comenzi poate fi acceptată chiar și după confirmarea plății:

    • Eroare tehnică: Dacă ați achiziționat un produs digital și din motive tehnice acesta nu a fost livrat corect sau nu corespunde descrierii, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport la [adresa de e-mail de suport] pentru a soluționa problema.

    • Produs livrat eronat: În cazul în care ați primit un produs diferit față de cel comandat, ne angajăm să corectăm eroarea sau, dacă nu este posibil, să efectuăm anularea și rambursarea comenzii.

    5. Procedura de solicitare a anulării

    Pentru a solicita anularea unei comenzi din motivele menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați la contact@ality.ro sau 0750 401 866cât mai curând posibil. În mesajul dumneavoastră, includeți detaliile comenzii și descrierea problemei întâmpinate.

    Echipa noastră de suport va analiza solicitarea și va reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

    6. Politica de rambursare

    Dacă solicitarea de anulare este aprobată, rambursarea sumei plătite va fi procesată în termen de 14 zile lucrătoare. Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție, cu excepția cazurilor în care se convine altfel.

    7. Contact

    Pentru orice întrebări legate de politica noastră de anulare a comenzilor sau pentru asistență, vă rugăm să ne contactați la:

    • E-mail: contact@ality.ro

    • Telefon: 0750 401 866

    • Program de lucru pentur suport telefonic: L-V 09:00 – 19:00.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Login
Cart Overview