Aplicația organizatorică Ality permite utilizatorilor sa își creeze propria invitație digitală cu ajutorul funcționalităților moderne incluse, astfel încât procesul de distribuire și primire a răspunsurilor sa fie unul digital și eficient.
Vrei să-i impresionezi pe toți cu invitația ta?
Cu Ality poți face asta, pentru că îți dă posibilitatea de a adăuga fotografii sau înregistrări audio care vor rula în momentul deschiderii invitației. De asemenea se pot adăuga întrebări personalizate care vă pot ajuta în organizarea evenimentului. Odată primită invitația, destinatarii vor putea răspunde oricând, iar tu vei fi notificat în momentul primirii fiecărui răspuns și mai apoi vei avea centralizate toate răspunsurile direct in aplicație.
Cum creezi invitația digitală?
Pentru a începe crearea invitației digitale, selectează tipul de eveniment pe care îl organizezi (nuntă, botez sau aniversare) și adaugă detaliile necesare specifice fiecărui tip de eveniment. Aplicația îți pune la dispoziție doua modalități de creare a invitație: fie alegi unul din modelele de template-uri disponibile, fie îți creezi propria invitație de la zero.
Cat de ușor a fost?
Previzualizează invitația înaintea expedierii și exclude sau inserează alte detalii. Odată făcute modificările necesare, poți trimite gratuit 5 invitații pentru a te asigura că totul este cum îți dorești – adică perfect! 🙂
E momentul sa distribui invitația!
Cum poți face asta rapid și fără să aștepți? Distribui direct din aplicație pe platformele de social media (Facebook, Instagram, Twitter etc.) sau de comunicare (E-mail, Whatsapp, Telegram etc.) sau orice alternativă utilizezi cand iei legatura cu invitații.
Cati participanti vei avea la eveniment?
Odată primită invitația, destinatarii vor putea trimite răspunsurile, iar mai apoi își pot face cont în aplicație astfel încât vor avea acces la toate detaliile evenimentului, pe care tu dorești sa le împărtășești, cum ar fi: lista de cadouri, cu cine va stă la masa, meniul, un chat unde poți discuta cu invitații, dar poți publica și albumele foto-video după terminarea evenimentului. Toate răspunsurile primite vor fi centralizate automat, le poți filtra după preferințe și apoi poți continua organizarea unui eveniment de succes alături de Ality. Simplu și eficient!
E timpul pentru un ,,upgrade”
Știm că procesul de organizare poate fi unul de durată, de aceea Ality preîntâmpina orice fel de obstacol. Poți alege oricand unul din pachetele “ INVITAȚII DIGITALE” sau ,,PREMIUM” prin care vei avea acces la toate modulele puse la dispoziție de aplicație: crearea planului locației, aranjarea invitaților la mese, adăugarea mai multor organizatori, distribuirea fișierelor media, primirea oaspeților (folosirea funcției de “Smart check-in” la primirea invitațiilor, astfel procesul este unul eficientizat prin digitizarea listelor fizice), publicarea listei de cadouri (astfel încât invitații să știe ce îți dorești și să poată alege fiecare din lista propusă) și multe alte opțiuni.